Seniorlaugets honnør til Ingrid Holen og Syver Buskoven

Postet av Fredrikstad IF den 11. Des 2023

Tore Bjørnetrø leder i Seniorlauget delte ut Seniorlaugets honnør til Ingrid Holen og Syver Buskoven under Smart Julesprinten i Kongstenhallen mandag 11.desember
Seniorlauget i Fredrikstad IF består av en del av foreningens eldre medlemmer med stor interesse for friidrett.
Seniorlauget deler årlig ut Seniorlaugets honnør til utøvere som fortjener en liten oppmerksomhet for sin innsats – ikke etter resultater i forhold til Tyrvingtabellen, men etter en mye bredere vurdering.
Vi følger med våre utøvere på hjemmesiden og mange av oss er med når FIF har arrangementer, men må basere årets valg på innspill fra trenere/oppmenn.

Seniorlaugets honnør

Om den kvinnelige utøveren sies:

Årets pokal tildeles en utøver blandt de som er mest på trening. Og som stiller opp i konkurranser. Og hun er alltid «på» enten det er trening eller stevne. Med positiv holdning og et strålende humør bidrar hun ofte til god stemning i gruppa. Hun er flink til å heie fram andre på stevner, også de som er mindre enn seg. Dessuten har hun klubbens beste humor og kjappeste replikk, det er alltid morsomt rundt henne. En god miljøskaper som betyr mye for klubben og gruppa.

= Ingrid Holen

Seniorlaugets honnør

Om den mannlige utøveren sies:

Han er den som alltid stiller på trening, uavhengig av vær, føre og om det er mange eller få andre til stede. Utøveren har en positiv holdning og stor treningsvilje som han overfører til andre. Han gjennomfører treninger og stevner, og selv om resultatene i år ikke alltid har vært så gode som han kunne ønske så heier han på andre og har ofte en oppmuntrende kommentar til sine klubbkamerater. Inntrykket er at han ønsker andre vel og at de skal trives på trening og i konkurranse. Er det øvelser han kan godt viser og instruerer han gjerne de andre. Oppsummert er han en veldig viktig del av limet i FIF.

= Syver Buskoven