Ida Breigan deltok i lengde og stafett under EM i Jerusalem

Postet av Fredrikstad IF den 12. Aug 2023

Ida Breigan deltok onsdag på lengde i EM i Jerusalem, der hun oppnådde et hopp på 6,20m.Det holdt dessverre ikke til finalen, så hun endte med det på en 14.plass. Dagen etter løp hun for 4x 100m staffettlaget til Norge, som ble slått ut etter forsøksheatet med tiden 45,99.

Ida Breigan satte for øvrig ny klubbrekord i lengde tidligere i sommer med et hopp på 6,30
Ida med klubbrekord

Lengde kvalifisering: Ida Andrea Breigan, Fredrikstad IF. Slått ut med 6.20/-0.8. Nummer fjorten totalt.

4x100 meter stafett kvinner forsøk. Det norske laget: Tora Bøgeberg Lilleaas, Eidanger IL, Lovise Skarbøvik Andresen, Dimna IL, Selma Ims, Sandnes IL og Ida Andrea Breigan, Fredrikstad IF. Slått ut som nummer fem i sitt heat med 45.99

Tidligere i uken deltok Jamilla Isman i mangekamp under EM i Jerusalem:
Jamilla i EM

Les mer fra EM i Jerusalem på: friidrett.no